släng dig i väggen, måndag!

Jag har läxor hela tiden. Nu ikväll måse jag göra en massa matteuppgifter (har prov på fredag) och teknikuppgifter. Men jag ska inte uttråka er med skolgrejer! Så en afton som denna ska ni få veta 3 saker som ni kanske inte visste om petite moi. Läs och HÄPNAS!



1. Jag äääääälskar mannagrynsgröt.

Finns det något bättre än en skål med rykande mannagrynsgröt med socker och kanel på en kall vardagsmorgon? Jag tror inte det. Jag kan inte äta mig psykiskt mätt på mannagrynsgröt. Det är för gott för att jag ska kunna mätta min hjärna.



2. Jag är besatt av att titta på webshopar.

Jag kan spendera timmar varje dag till att noga granska olika webshopar som nelly.com, asos.com och shop.hm.com, men jag beställer aldrig något. Jag är helt enkelt för snål för att betala fraktavgifter och otålig för att vänta på att beställningen ska komma.

3. Jag måste planera mina outfits kvällen innan, annars tar det jättelång tid att bestämma sig.

Om jag inte planerar nästa dags outfit kvällen innan, blir det kaotiskt i mitt rum. Jag kastar kläder överallt och det brukar sluta med att tar ett plagg med typ en fläck på. Slarvig som jag är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0