ett inlägg till cissi ;)

packlista till övik:

Tandborste, tandkräm, smink, sminkborttagning osv
Bikini, handduk, shampo och tvål
Ombyte, tröjor och leggings (jeans och vanliga)
skor, skinnjacka (jag ska ha på mej everestjackan i bilen)
Kudde, pyamas,
Plattång och volumemaster, nagellack
PENGAR, mobil,  handddator, laddare till handdatorn och mobilen.
ETT GLATT HUMÖR :)

Jag tror att det var det mesta iaf hehe



Idag blir det snart skolan, har både NOprov och svenskaredovisning och sen bär det av till övik. Om pappa har med sej sin dator så bloggar jag nog någon gång när vi är där, men med tanke på att det typ bara är dom som läser min blogg som ska föjla till övik, så kanske jag inte bloggar hehe

♥mimmi

Kommentarer
Postat av: agnes

ha så kul i övik:D

2009-10-02 @ 08:39:55
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0