hem ljuva hem

Jag kom hem från övik för typ en timma sen kanske, så nu kommer det lite bilder.

Det är bara mina mobilbilder som kommer nu, ska nog snylta några från cissi och frida sen ;)


cissi och frida på olearys


hehe min frukost, var inte hungrig på typ 6-7 timmar även när jag inte åt upp mitt ägg


På H&M med pälsmössor. Jag tror bestämt att jag ska slå till och skaffa en...


är det bara jag eller ser det ut som att cissi har tappat håret så hjärnan tittar fram? :O





Han i bingolotto tog sen en måltid på samma ställe som oss, men jag avstod från att fota...

DETTA KÖPTE JAG:




LOVE U ALL♥ MIMMI

Kommentarer
Postat av: CISSI

får jag låna lite pics? :D

2009-10-04 @ 18:08:27
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0