bilder på jacka/halsduk

Nu är batteriet till kameran laddat så jag kunde ta lite bilder.


Tyvär (jag har aldrigt riktigt fattat hur tyvär stavas...) så fick kameran damp och alla bilder blev suddiga utom, såklart, testbiden. Det är därför jag var tvungen att sudda bort mitt ansikte som ör förvridet att smärta efter att jag tränat på franskaläxan och jag står som en fettmaknöl doppad i choklad. Och just det, om ni undrar vad den svarta fläcken på väggen bredvid mitt huvud är, så är det en mosad spindel som jag inte haft hjärta att ta bort. Då vet ni. Nu ska jah inpregnera min jacka och hänga ut halsduken på vädring (den luktar morgonandedräkt av någon anledning)

Ännu ett superduperMEGAjättelångt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Frida

snyggt

2010-08-30 @ 20:16:50
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: CISSI

SNYGGT :)



inlägget är lagom långt!

2010-08-30 @ 20:36:26
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0