!#?%#*

Åååååååååååååhååhåhåhåhååh, jag kan inte hitta praoplats. Jag ska bränna ner skolan alla skolor som har prao samma vecka som mig. Så mycket hat känner jag nu och det är INTE ofta, kan jag allt berätta för er. Jag har benna mig frågat i alla butiken i stan och jag ska banne mig inte, och då upprepar jag inte, jobba på pappas eller mamma jobb. Då tar jag livet av mig. Men nog med sånt nu.

Jag måste bara lägga upp sushibilden igen. Mitt leende slår allt och alla.


Äntligen kan jag bara sätta mig ner i soffan och titta på The big bang theory. Jag är helt slut. Om det är någon som vet ett ställe som jag kan jobba på, snälla kommenter, för jag är i desperat behov av enm praoplats.
Jag kan lägga till att mamma far till sthlm på tordag, så jag ska nog ge henne en liten, vad ska jag säga, önskelista om lite jag skulle vilja ha från monki.....


Kommentarer
Postat av: CISSI

gör ett kollage med kläder från monki till bloggen:)

2010-08-31 @ 18:25:27
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0