Jag startar med ett litet kollage...

Jahapp, nu börjar jag officiellt att blogga igen! Tiden är kommen. Det är lika sant som att kah är uppe i ottan. Jag kunde inte somna om efter den korstiga drömmen jag hade. Jag var vilse med några jag känner, vi hade varit ute på vattnet i dager, utan mat och drickesvatten, men sen for vi hem till min kusin och hämtade bensin till de 2 båtarna, sen började jkag gråta i sömnen. Trevligt.

Jag har inget mer att skriva om, så jag har gjort ett litet kollage, bara till er!fall with acne
KRAM

Kommentarer
Postat av: paulina

roligt att du börjat igen :) ! Bloggandet ska du ha först och främst för din egen skull, tycker du det är kul ska du hålla på med det :) inte för att känna presss på att ge oss massa roligheter (vilket vi skulle vilja se ändå men:P) hehe. Du ska tycka det är kul :) Kram

2010-08-21 @ 11:42:28
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0