trött

Jag kom hem för bara några minuter sen och jag är helt utmattad. Efter att ha varit på skolan till klockan 3, sen moppat till solbacken för att fixa praoplats åt rebecka och linda, kört till stan och fixat en praoplats till mig och sen letat efter lediga platser i nästan alla affärer i hela skellefteå så orkar jag inte mycket mer. Men som en ängel från himmelen låg min nya jacka och halsduk på bordet och bara väntade på att få bli prövad. Dessutom hade första nummret av Monki magazine kommit! Awesome.



Lägger upp en jätteJÄTTEfattig webcambild. Eftersom kamerabatteriet är på laddning just nu, så kommer jag lägga upp bilder på jackan och halsduken sen, men tills dess får ni nöja er med detta!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kan inte du länka där man kan anmäla sig till monki-tidnigen för jag hittar den inte(A)

2010-08-31 @ 16:46:51
URL: http://emmynorlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0