uppe i ottan, åter igen.

En som heter Sofie kommenterade igår:
hej tycker du är jättefin. hur lång är du? :))

Först och främst är jag jätteglad att du tycker att jag ät fin och att du ens tog dig tid och kommntera! Men nu svar på frågan: Jag är 180 cm lång. Vilket jag hatar.

Men nu: TILL MIN FRUKOST!
Gröten blev misslyckad. Först kokade mjölken över, brände jag gröten, sen kokade jga den för länge, så det blev som att äta på en tvättsvamp.... Jag orkar tyvär inte ta en vacker bild på mitt misslyckande, men ni kan kanske tänka er hur det ser ut hehe.


Lägger ut en bild på min syster och Cissi från i vintras. Bleka som bara den!

Som ni kanske vet ska jag på stan idag med licious. Så nu måste jag skynda mig opm jag ska hinna göra allt! Kanske lägger upp en dagens outfit senare, men mycket kan hända!

Kommentarer
Postat av: CISSI

FIN BILD PÅ MIG :) kolla min blogg ;)

2010-08-21 @ 10:48:50
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: CISSI

SV Bring it on, show me what you got! Bloggkrig!

2010-08-21 @ 12:26:06
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0