gaaaaaaaaah

Jag kom hem innan middagen, och det blev helt kaos. Västa familebråket. Och vill ni veta vad det handlade om? PLÄTTSMET?! Haha. Linn skulle grädda och smeten blev cp, men pappa ville inte erkänna att han hade gjort smeten fel. Så ja, eh... Ni kanske vet vart jag har fått min envishet från? Just det. Pappa.

Men iaf, så vill jag beställa dessa skor från skopunkten, men eftersom de bara finna kvar i en storlek, och linn inte kan beställa, så vet jag inte om jag vill göra det själv. Det blir ju SÅ mycket billigare om någon annan också beställer, ni vet. Så om det är någon vill beställa något från skopunken, säg bara till!



Jajemen... De är tydligen snyggare i verkligheten än på bilden. Jag är dessutom tvungen att köpa en ny mascara. Det blir nog inte så mycekt nya kläder den här månaden. Mina pengar vill bara inte räcka!

Kommentarer
Postat av: Frida

varför köper du inte de från din sko? ser likadana ut

2010-09-23 @ 22:17:45
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0