mimmispurt

Idag har jag flottigt hår och för korta jeans. Men så får det bli en dag som denna. Synd bara att vi har långdag med 100 minuters NO. Nu sitter jag och borstar änderna samtidigt som jag bloggar och är jätterädd att jag ska få tankrämsfläckar på mina kläder. Eller så inte.

Dagens outfit:

Hehehe, bara gud vet vilken pose jag körde på där. Men iaf: Linne från H&M, cardigan från Åhlens, svarta jeans från gina, ring från bikbok och på naglarna har jag färgen pure coral, Isadora.



Jag är också tvungen att ha snebena eftresom mitt feta hår inte vill göra som jag vill.

Kommentarer
Postat av: CISSI

ditt hår ser inte fett ut :)



"Nu sitter jag och bortar änderna" haha ..

2010-09-09 @ 07:55:26
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0