orientering

Igår kväll hade jag och tjejerna i klassen sleepover hemma hos rebecka. Vi tog över köket när vi målade lösnaglar, tog över vardagsrummet när vi sulle sova och vi åt henne ur huset när vi skulle äta frukost och lunch. Vi blev väckta av hennes (5 åriga?) lillebror som var jättemaxad och sjöng: skaka roompaa!

På orienteringen var vi tvugna att gå rätt ut i bushen och leta kontroller. Jag och Emmy hittade alla utom 1! Kanonis. Ikväll ska jag fara till farmor och äta palt tillsammans med mina kusiner, så snart ska jag ta mig en kalldusch.



Jag hade lagt ut en bild som jag tog med mobilen om jag hade hittat kabeln till mobilden. Men icket.

Kommentarer
Postat av: CISSI

"hade hittat kabeln till mobilden" );

2010-09-28 @ 18:00:53
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0