världens sämsta timing

Idag är det fredag (varför skriver jag det? Ni fattar ju vilken dag det är?) och ikvällär det kvällsöppet på stan! Typ alla affärer har biligare och de bjuder på godis! Yey.

Nu sitter jag med färdiglockat hår, en sminkning jag har lagt ner mycket kärlek på, och en stickad tröja från vila (hansens).


BIlden är inte tagen idag, men det är den tröjan jag har på mig iaf.

Efter jobbet idag ska jag gå på stan med linn. kanske ska köpa en tröja från åhlens och en BH från H&M. Om det blir köp lägger jag upp bilder sen! Jag hade också lovat rebecca att lägga ut en bild på min jacka, som jag har sytt fast fårskinn på. Den bilden kommer nog sen då. Antar jag.

Nu måste jag göra klart det sista och äta lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0