lite shopping...

Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så har det bland annat flyttat in lite nya kläder och accesoarer i min garderob. Och eftersom jag som vanligt inte har något speciellt att skriva om, så får det bli lite bilder på några av de senaste köpen/mina favoriter just nu!

Jag måste varna för dåliga bilder... försökte redigera med det sparades inte och lat som jag är orkar jag inte göra om allt. Så detta får duga.


Mina tre favoritnagellack. Matte top coat, Muddy Water och In the Army.


Ett halsband med löv/fjäder(?). Var först två löv/fjädrar, men ena blev ett örhänge.


Åhh, kan inte sluta tänka på hur himla dåliga bilderna är! Detta är iaf skor (da) från Vagabond.


Knytblus från Vila. Ser ut som bredaxlad tant i den, men med en kavaj/cardigan är den kanonsnygg!


Gubbbyxor från Bikbok (som jag för övrgt ska sy in lite i benen)


Väska från Gina som jag förmodligen inte kommer använda föränn våren kommer...


En otroligt sne bild på en favorit, som jag fick i julklapp av min moster. Kommer från Monki.

Jahapp, det var väl det. Kan inte sluta tänka på hur äckliga bilderna ser ut. Jag ska skärpa mig! Nu har min bikini från H&M kommit (beställde den 1 januari????) men jag tar kort på den imorron. Har fått nog av dagens teknoligi just nu.

Kommentarer
Postat av: frida

SNYYGGT! den från vila var råå snygg

2011-02-23 @ 20:13:10
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0