nooooooo

Jag såg nyss att det var 50% på allt i hela butiken på bikbok bara idag. Typ den enda dagen som jag inte går på stan efter skolan. Jag har alltid så enormt tur att det är inte sant. Fast det kanske var lika bra med tanke på min ekonomi just nu. Jag har ju dessutom en beställning från H&M som (förhoppningsvis) är påväg till mig just nu.
OCH en sak till: Jag såg en särskrivning på nelly.com igen. De är EVERYWHERE!
SER NI???? Plattforms höjder? Plattformshöjder ska det ju vara!? Jag ska skicka hatmail till kundtjänsten som får föra det vidare till den ansvarige. Punkt.

Kommentarer
Postat av: CISSI

blogga

2011-11-12 @ 12:22:08
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0