snart bär det av....

Om typ 20 minuter ska jag och linn upp till stan och hämta frida och michelle, sen far vi till klutis och käkar middag. Som jag redan har skrivit i ett inlägg. Jag har en liten neutral festsminkning och håret uppsatt i en lös hästsvans. Och mitt nya linne. Koftan har jag också, men den kommer nog att åka av direkt jag når min destination eftersom det alltid blir så lökigt när vi är i farten. Varför dillar jag om det? Ni kan ju bara se på bilden?
Nu måse jag gå och fixa mina ögonbryn som ar helt olika form? Hahaha, jag dör. Jag har alltså gått omkring såhär på stan idag och ingen har sagt nått... För övrigt så håller jag på med en ny design till min blogg nu. Jag blev helt klar, men sedan krashade datorn och jag måste börja om på nytt. Stay tuned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0