snyyyyygggg

Idag har jag gått på stan och kom hem med en clutch, en till cape (har 4 st nu) och test på ett serum som ska göra porerna i ansiktet mindre. Hoppas att det funkar! Jag fotar imorgon, det är som ni kanske vet lite för mörkt ute nu hehe...

Nu ska jag göra gud vet vad. Förmodligen blir det att spela lite dataspel (jag är nörd och jag är stolt..). Ikväll kanske jag ska ladda hem en serie som Cissi skrev om på hennes blogg. Det enda jag uppfattade var att den handlar om zombies och att den är sevärd. Så, why not?



Hittade en asful bild i arkivet. Med tanke på att jag inte har tandställning så är den från slutet av nian, någon gång. På tal om banan (visste inte att man kunde säga så innan min goda vän, Linda, upplyste mig): Jag funderar på att klippa luggen lite kortare igen (typ som på bilden). Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: CISSI

har du sett något avsnitt än då (tänkte du skrev inlägget för några timmar sen så) av the walking dead? SVINBRA ELLER HUR?

2011-11-01 @ 20:35:34
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: agnes

bananer!*

2011-11-02 @ 13:47:47
URL: http://agneslofroth.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0