living dead

Åh, vad jag är trött. Av någon anledning ställer jag alltid larmet även på helger (och lov, för den delen) för att jag inte vill sova bort dagarna, vilket kan göra att jag blir lite för trött så jag ändå inte orkar göra något.
Såhär ser dagens planer ut:
1. Ska fixa lite Ymers bur, vilket kan vara en utmaning, då jag samtidigt som jag plockar upp bajslådan måste undvka hans dödliga attacker. Jag tror att kaniner kan ha något som liknar PMS...
2. Efter att ha försökt göra så att jag inte ser ut som en living dead, ska jag fara till stan och fika med några vänner.

3. Få ångestattacker inför skolan.

4. Stå i en garderob och samla in jackor för att få in pengar till volleybollaget.

5. Se tintin på bio.

Så, jag tror att det var allt. Snart har folk förhoppningsvis lagt upp lite bilder från igår kväll på deras bloggar också så jag kan sno dem hehe...

Lägger upp en random bild på Boas. RIP!


Kommentarer
Postat av: CISSI

jag såg också tintin på bio igår!

2011-11-06 @ 08:41:10
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0