mycket att göra...

Här ska ni få en lite clue om vad jag har hållit på med som är så mycket viktigare än att blogga under helgen...

Lördag: Gick på stan och köpte ett par örhängen och en tiara som jag nu har spraymålat svart (som jag ska ha på halloween). Jag spenderade också mina sista små slantar på godis som inte var så gott. Sen hade vi gäster och sedan gick jag och lade mig.
Söndag: vaknade i ottan, gjorde ingenting, for och sålde fika på en volleybollmatch, spelade lite unreal tournament, och sydde klart halloween-outften. Jag lägger upp en bild innan jag ska fara på festen på fredag :) Sen åt jag middag hos mormor och morfar. Sen gick jag och lade mig.
Sådär!
Nu ska jag och linn snart till stan och hämta upp en kompis som jag ska sminka. För övrigt så har jag på mig en av pappas tröjor, har håret i en slapp tofs och har en komplett sminkning minus mascara. Jag tycker att det kan vara fint att försöka lägga all uppmärksamhet på ögonbrynen ibland....

Kommentarer
Postat av: CISSI

vill du gå på bio och se contagion eller vad den nu heter ikväll? :)

2011-10-31 @ 13:39:06
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0