uppe med tuppen

Nu har jag vakknat och ätit frukost. Det är ju tragiskt. Men jag får ut mer av min lediga dag kan chillapilla lite nu på morgonen, så det känns skönt. Nu ska jag nog fixa nya ubuntu på min dator (som om någon bryr sig???) och sen ska jag kolla på kläder... som vanligt.

Igår kom jag att tänka på hur himla ful jag var bara för några månader sedan? Vad hade hänt med mina ögonbryn? De hade försvunnit helt och jag orkade varken noppa dem eller fylla i dem. Thank god for ögonbrynsfärg.
Här är en bild från den 10:de maj i år.
och här är en bild från typ förra veckan:
Huvva. Vill inte ens tänka på att jag kunde gå och se ut så. Fast jag kommer nog tänka samma sak om hur jag ser ut nu om nått år hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0