dagen utan onödiga detaljer

Jag vaknar upp, ahh, solen skiner igen! Dags för mej att gitta från lägenheten... SKÄMTA BA! :)

Men nu seriöst:
Jag vakna, gick och åt frukost. Sen sminkade jag mej lite lätt (inte) och sen for jag och orienterade. Efter 2 långa, vilsna timmar i skogen med emmy, for jag och åt lunch hos linnea. Sen blev det boda borg! :D Vi tog alla stämplar, men dom hade inte inne några pris så vi ska få dom i oktober nångång. Sen kom jag hem och nu sitter jag oh bloggar på min nya, SNYGGA, blogg:)



 
hittade ett knövligt träd, och jag tänkte att det skulle vara intressant, vilket det inte var..




linnea och emmy gav sej ut på ett riktigt äventyr medans vi vänta på mamma hehe





FINFINA MOBILBILDER

♥mimmi


Kommentarer
Postat av: Rebecka

vad söt jag var, inte... :)

2009-09-30 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0