TILLBAKA IGEN!!!!!

Och det ska vi fira.... med ett svar på en kommentar från en anonym liten brallis som tydligen läser min blogg hela tiden :)

snälla, kan du säga vart dressen kommer ifrån?

jättefin blogg har du, läser den hela tiden men tråkigt att du ska sluta nu.. :( ha det bäst!

Och mitt svar på frågan om dressen (jag antar att du menar den rosa som jag hade en bild på i inlägget MUMS) är: Den fanns på cubus, men är tyvär slut. Jag hoppas att du fortsätter att läsa min blogg, nu när jag är tillbaka igen haha



Imorron ska jag på stan med cissi och fanny tror jag hehe. Vi kan bli fler och vi kan bli mindre, jag vet faktiskt inte ens vilken tid vi skulle mötas! Men då ska jag iaf bli sminkad på :D
Nu kommer det en bild på ymer ♥



MIMMI♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0