flyktvägar

Tyvärr så har jag bara fått fyra kommentarer på det tidigare inlägget, men feel free to kommentera när om du vill veta hur du ska göra i någon situation. Men som ni kanske kan luska ut så har jag inte så seriösa flyktvägar, men allt är relativt!

Nu börjar jag:

Agnes:
när du är i en sittlift. klassikern;)
& så skulle jag vilja veta vad du skulle ta dig till om du hoppade bungeejump & tråden blev jättetunn precis då du hoppade??!?!

Flyktväg:
Om jag sitter i en sittlift och den håller på att gå sönder (jag antar att hon menar så) så skulle jag sparka av mig skidorna/snowboarden och hoppa upp i närmaste träd, men om inget träd är i hoppavstånd, så skulle jag ställa mig upp i stolen och ta tag i linan som den sitte fast i. Sen skulle jag gå armgång till närmaste träd (eller om slutet är nära, klättra hela vägen upp).

Om jag hoppade bugeejump och linan blev jättetunn (gå av?) så skulle jag dyka ner i vattnet?????? (dom flesta är ju över vatten) Annars skulle jag be en sista bön och se om någonting räddar mig haha!

Rebecca:
du springer i en mörk tunnel och blir jagad av mordlystna våldtäcksmän, när du springer upptäcker du att det är en återvändsgränd och uppsatt på den väggen står en rubrik ur aftonbladet att jackie chan är död så du hinner inte heller ta en snabblektion i karate av honom???

Flyktväg:
För det första: några perversa våldtäcktsmän skrämmer inte mimmi! (jo kanske) Men jag skulle utöva en riktig fight. Jag skulle snärta dom med mina långa, snärtiga fingrar, jag skulle bitchslapa dom, jag skulle sparka dom i skrevet och, sist men inte minst, pissa på dom! Då skulle dom allt springa iväg som små potatisar!

Cissi:
du vaknar upp i huset i en av Sawfilmerna ..?

Flyktväg:
Precis såhär skulle jag göra!



Emmy:
michael jacksson gör en Edward och tittar på dig när du sover. Han står framför din dörr och ditt fönster är låst och kan inte öppnas. Du vaknar och han berättar att du är hans sanna kärlek och att han aldrig kommer att släppa dig??

Flyktväg:
För det första, så är michael död, så det KAN inte hända, men OM:
Jag skulle säga att jag älskde han med (bluff ofc) och när han kommer nära så skulle jag sparka han i skrevet, krossa rutan med någonting hårt, klättra ut och ringa polisen. HAHA, fast jag tror inte att dom skulle tro på: HJÄLP, MICHAEL JACKSON KOM IN TILL MITT RUM OCH VAR ÄCKLIG, SÅ JAG SPARKA HONOM I SKREVET, SEN KLÄTTRRADE JAG UT GENOM FÖNSTRET OCH RINGDE ER!!!

Det var det.

MIMMI♥

Kommentarer
Postat av: CISSI

"Jag skulle snärta dom med mina långa, snärtiga fingrar"



HAHAHAHAHHHAHAA fyfan va ja garvade! :D

2010-03-26 @ 15:12:31
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0