varför snöa när det lika gärna kan töa?

haha, jag fick ihop ett litet rim utan att jag märkte det! Nu har jag pluggat franskaläxa i en timma i streck, så nu sitter den som ett smäck! (ett TILL rim!!!!!!!!!!) Qu'est-ce qui ne va pas? Une allocation de chômage osv osv... Nu ska jag sköta om mina naglar lite innan jag sätter igång med en ny lyx eller budget. Vi får se om jag hinner klart ikväll eller om jag måste göra klart den imorgon istället.

På SOn, svenskan oc engelskan tittade vi på Slumdog Millionaire, så dagen var inte helt skit i alla fall ;) Men på vägen hem snöade det så himla mycket så allt sket sig. Jag som hade tänkt koma hem, ta upp ymer, ta ut en tidning och sitta och sola. Men nej. Varför snöa nr det lika gärna kan töa????????????

Kunde inte himlen vara såhär blå istället, som den var igår?



MIMMI♥

Kommentarer
Postat av: cissi

hade tänkt detsamma men ICKET

2010-03-18 @ 17:56:46
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Rebecka

NEEEEEEEEJ!!!! varför var AK tvungen att visa filmen den här veckan <:'( buhuu

2010-03-18 @ 20:11:08
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0