Lash architect 4D

Igår köpte jag "mascaran som alla pratar om".

+ Innehåller 12ml, vilket är lite mer än de flesta.
+ Budgetpris.
+ Snygg design.

- Inte silikonborste.
- Obehaglig att hålla i.
- Klibbar ganska länge innan den torkar.
- Borsten tar upp för mycket färg.
- Gör fransarna klumpiga.
- För "blöt" så när man har böjt ögonfransarna åker de tillbaka igen när man målat på dem.
- Det lossnar bitar från borsten som fastnar i ögonfransarna.

Altså: kass och överskattad.
Jag kan ju inte prata för alla andra, men för mig var denna absolut inte en hit. Jag har ganska långa men tunna ögonfransar och för mig funkar nästan bara borstar i silikon, så jag anade ugglor i mossen, men jag köpte den ändå. Imorse var jag till och med tvungen att tvätta bort mascaran och göra om det en gång till!? Men man kan ju inte hitta den bästa om man inte kastar sig ut i det okända någon gång då och då. Hittills tycker jag bara att false lash effect (max factor) funkar bra för mig.


Fin.

Kommentarer
Postat av: CISSI

håller med, trodde att den skulle touch my heart, touch my soul, change my life and all my goals, men den sög

2011-03-23 @ 16:21:59
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: agnes

asså jag har ju en false lash effect som jag har för mig att jag frågat dig om du ville köpa, för den funkar inte för mig..

2011-03-24 @ 17:11:30
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0