leos lekland

Idag har jag som sagt varit borta hela dagen. Här är lite bilder som jag tog när vi traskade glatt från stan till Anderstorp:




Bilden ovan skulle altså bli en hoppbild på mig, men den misslyckades...


Agnes och Emmy.

Och till sist en mycket skarp bild på mig när jag ska åka den fruktade megarutchkanan:


Efter Leo's straskade vi lika glatt tillbaka till stan och åt på subbe. Av den anbledningen rapade jag vitlök under hela volleybollträningen som jag spurtade till när vi var klara på stan. Måste avrunda och leta laddaren till min dator!

Kommentarer
Postat av: agnes

ser ut som en liten korv

2011-03-01 @ 21:38:34
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0