shopping!!!!

Ääääntligen! Nu har jag shoppat. Shoppingsuget har varit större än någonsin och det kliade i fingrarna när jag fick se allt nytt som kommit in i butikerna. Jag fick som sagt en beställning från H&M igår också, så den ska jag fota nu + grejerna jag köpte idag. Jag och delade på ett par shorts också, men jag lägger upp bild på dem senare!

Kavaj, 199kr

Och är man förvånad? Boas vill också vara med....

BH, 129kr


Rakhyvlar, 160kr


GODIS!, 17kr


Linne, 149kr (bild från Linns blogg)


Linne, 79kr (bild från Linns blogg)


Nagellack, 39kr


Halsband, 149kr (från nelly)

Boas våldmyste med mig när jag fotade så min kavaj blev full med hår, heheh...

Jajemen, en lyckad tur på stan blev det.

Kommentarer
Postat av: lisa

riktigt snyggt halsband! :)

2011-03-26 @ 22:43:14
URL: http://baralitelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0