å hej å hå

Dagen har varit rent utsagt förjävlig. Ursäkta min franska, men det är sanningen. Jag har typ fått kronisk huvudvärk. Jag skojar inte. Jag har haft ont i huvudet non stop den typ i lördags och det verkar inte vilja släppa. Smart som jag är så har jag inte tagit en värktablett heller. Varför gör jag inte det??? Tanken har inte ens slagit mig!

Hursomhelst så är jag lite sugen på en neutral korsett eller en bustier som man kan ha under transparenta plagg istället för bandeau, som jag har tröttnat på. Jag tycker inte att det är lika snyggt längre. Problemet är bara att jag inte kan hitta den perfekta för ett bra pris.
Den svarta är assnygg, men den kostar 550 kr, vilket känns lite väl heavy för en bustier....

Kommentarer
Postat av: FRIDA

hihi såg den på bio

2011-11-16 @ 17:47:42
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: elsa

topshop har en hel del för ett rimligt pris, rekomenderas!

2011-11-24 @ 20:04:53
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0