fars dag

Idag är det fars dag, vilket betyder att jag kommer trycka i mig fika i stort sett hela dagen. Besöken hos mormor och morfar och farmor och farfar brukar bli långvariga och feta. Men vem tackar nej till lite hembakat fika? Men innan det måste jag hinna duscha, städa mitt rum och göra en massa fysik- och teknikuppgifter + läsa ut en engelskabok och skriva ett referat på en text som vi läste på svenskan. Dags att sätta igång!
Mitt finger ska alltså föreställa en tår... typ. En sak till: jag har inte orkat kolla igenom mina inlägg på senaste tiden, så stavfelen har blivit värre och värre. Jag ska försöka vara lite mer noggrann, men nu får gärna kommentera om ni upptäcker fel jag jag inte har upptäckt, hehe....

Kommentarer
Postat av: Anonym

*noggrann? :)

2011-11-13 @ 12:20:16
Postat av: agnes

hahaha^

2011-11-13 @ 16:14:00
URL: http://agneslofroth.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0