jeez

Nu har jag nyss vaknat upp ur en liten dvaka som lasted i ett par timmar. Jag vet faktiskt inte exakt. Nu är jag iallafall ännu tröttare, vilket inte riktigt var planen, men som man bäddar får man ligga.

Ikväll ska det bli halv åtta hos cissi, så det ska bli spännande vad som bjuds på ikväll! Förhopnningsvis har hon köpt godis också, med tanke på att jag nyss åt upp en gammal, äcklig och sur chokladkula om ingen annan velat äta upp på grund av min desperation som jag upplever just nu.
Bilden kommer också från cissis blogg. Jag tror att denna är bild togs för kanske 2 år sedan? En sak jag däremot är helt hundra på är att vi alla skulle behöva en liten makeover.

Kommentarer
Postat av: LINDA

som man raggar får man ligga* hehe;)

2011-11-12 @ 17:43:07
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0