nu ska jag banne mig ta tjuren i hornen

Den senaste veckar har varit katastofal och jag har tappat suget helt på allt (vilket inkluderar bloggen), men nu ska jag testa igen. Ni måste ju få se min frilla! Den är dock inte helt klar, men alive and kicking. Igår blekte jag topparna på saxonz (tog 3,5 timmar????) och nu färgar jag övre delen av håret lite mörkare. Det såg bra ut på salongen igår, men när jag kom hem såg det ut som att topparna hade blivit blekta pga slitning, vilket INTE är vad som önskas. Förhoppnigsvis är blir det åtgärdat ikväll. Håller tummarna!
Sitter med 41623890 kg folie i håret och ett skynke från år noll. Den nya modeflugan?

Kommentarer
Postat av: CISSI

GOODIe blogga

2011-11-25 @ 20:12:30
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0