NYTT

Tro det eller ej, men jag har glömt bort att jag ens har haft en blogg... typ. Dagarna är fullbokade och jag har ju inte världens bästa minne -TRODDE JAG. Nu kommer jag ju ihåg vad vitguld innehåller (man skulle kunna det på boda borg): koppar, zink, guld och palladium. Tror jag det var. Där sprack ju min teori helt plötsligt, med tanke på att jag läste det i onsdags.
Nu är det så att jag fick mitt H&M-paket igår som innehöll en blus (som linn ska ta), ett linne och en svart cardigan. Jag är jättenöjd. Linnet kostade bara 50 kronor och är klart ett av de snyggaste vardagsplaggen som finns i min garderob just nu! Dessutom fick jag 50 kr rabatt på koftan, så det var helt klart ett catch!
Okej, i have got to say, jag skäms typ för badrumsbilder. Dessa är dessutom tagna med mobilen PLUS att det är någon okänd vit substans på spegeln. Förmodligen tandkräm. Hehe. Nu ska jag återgå till att läsa lite av en bok som man ska ha läst ut innan tisdag...

Kommentarer
Postat av: agnes

snyggt linne!!

2011-11-12 @ 14:53:21
URL: http://agneslofroth.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0