önskelista

Med brist på annat att skriva om för ni ta del av 10 saker som jag önskar mig i julklapp. Tyvärr så kostar inget mindre än 500 kr (förutom pengarna då), vilket jag skäms lite över...



Jag kör lite cissi-stil på den. (Hoppas att det är ok?)

1. CLEAN doft-set innehållande: Warm cotton, fresh laundry, cotton t-shirt och shower fresh. Jag tycker inte att parfymer ska lukta "tungt" som typ vanilj och socker och allt såntdär yada yada som finns överallt. Fräscht ska det va!

2. Pälskudde av något slag. Den på bilden är från H&M.

3. Pälspläd. Det finns inget mysigare!

4. Pälsjacka från ASOS. Har dregglat över denna ett bra tag nu... tyvärr är priset lite out of my league, så den hamnar på listan istället!

5. Estée Lauder Idealist. Har test på den hemma nu och den är helt otrolig när man har använt den ett tag. Först fick jag intrycket av att jag fick fet hy av den, men inte längre. Pore minimizing från ovan hehe.

6. Pengar/presentkort.

7. Björn Axén Staight & Curl nano pro.
Min iCurl har börjat kasta in handduken, så det är dags att uppdatera lite.

8. Jeffrey Campbell Everest shoe.

9. Jeffrey Campbell Lita shoe.
Precis som pälsjackan har jag dregglat lika mycket över dessa godingar.

10. Wonderbra Strapess Bra. Den perfekta BH:n... har jag hört....

Tja, det var det. Nu ska jaggå tillbaka till att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0