det blev inga bilder idag

Jag skulle ta kort på skorna idag, men det bir nog inte. Vill inte, orkar inte,ska inte. Någon annan dag får det bli.
Idag hade jag egentligen prov, men jag var tvungen att fara hem för JAG HADE ONT I MAGEN NÅ SÅ JÄVULSKT. Jag höll på att dö. Avlida. Träffa gud. Gå bort. Det finns många uttryck. Nej, men seriöst. Jag höll på att svimma flera gånger och pappa var tvungen att stanna bilen när vi var påväg hem för att jag trodde att jag skulle kräkas, men jag slapp. Pjo... Så nu måste jag göra provet på måndag morgon istället. Den perfekta starten på en ny vecka på tekniklinjen.
Helt random lägger jag ut en bild från goa gamla ursviksskolan. "Statyn" som vi som besatta klänger på som schimpanser på sina mammor, är designad av samma person som gjorde denna statyn på torget i stan. En mycket pervers person, enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0