frukt

Så, mina vänner. Här har ni en ack så fager bild på en av de bästa skapelserna som finns: frukt.
Ser de inte aptitliga ut? Faktum är att jag håller på att dö av fruktbrist i skrivande stund. Jag sitter och tittar på den vackra skålen som står på andra sidan rummet och bara skiner av c-vitamin och andra nyttigheter. Åh, jag måste sluta plåga mig själv och ta en liten mandarin!
Imorgon har jag bara 2,5 lektioner eftersom jag ska på en utbildning på eftermiddagen. Eftersom jag är den absolut snällaste, gulligaste och charmigaste personen alla i min klass har träffat (???), så har jag blivit vald till kamratombud (tror jag att det hette). Så jag och en kille i klassen ska hålla lite koll ifall någon är utstött och sånt. Fast med vidare eftertanke tror jag att jag blev vald för att jag inte var med på den lektionen och för att de andra ville jävlas med mig...
Nu gör ni såhär: starta musiken nedan och begrunda bilden noga....

bildkälla
EDIT: det är nått fel, så även om jag har bytt rad så trycks all text ihop ändå när jag publcerar, men ni kanske klarar er?

Kommentarer
Postat av: fritte

sv: Jag med.... illa

2011-10-25 @ 22:16:02
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0