jeffrey campbell

Inatt drömde jag att H&M hade fått in ett par skor som såg ut exakt som jeffrey campbells silverglittriga skor för 300lkr. De fanns inte i min storlek vilket gjorde att det blev en mardröm.
Åh, jag vill så himla gärna ha ett par sådanna. Synd att man inte har råd......
Från ena saken till det andra, så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Jag kanske far till stan, jag kanske sitter hemma och häckar i soffan hela dagen (förmodligen med datorn i knät efterom jag har blivit helt besatt av att hitga ett par snygga skor). Det går som det går, men jag har då iaf INTE tänkt att ens slänga en ynka liten blick i fysikboken. Det tar jag imorgon.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

jag vill också ha dem...

2011-10-08 @ 14:47:13
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0