långkjol

Har inte hunnit blogga föränn nu. Jag slutade ganska sent och sen var det bara att plugga. Efter det for jag till wayne's  och drack en chai latte med mina bloggande kompisaaaar (det är kul för det är sant). Dyrt nå så jävulskt, men det kändes skönt att få ta en paus från allt pluggande och bara babbla med några vänner! Hade jättetrevligt :)
Mig ser ni till höger. Jag hittade en gammal tröja från gina som faktiskt ser ganska bra ut. Det är bara synd att den är helt urtvättad och lite stel hehe. Bilden kommer från Fridas blogg.

Jag har också hittat en assnygg kjol på nelly.... Det vore inte illa att ha en sådan i garderoben!
Skoldatorn krånglar jättemycket hela tiden och jag kan tydligen inte spara bilder längre (???) så jag länkar istället. Klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: fritte

sexig kjol den visar ju lite ben!

2011-10-25 @ 22:48:23
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0