lite svar del 1

Jag vet att jag skrev att ni sukulle få svar på frågorna imorgon, men jag har inget annat att blogga om så why not?
 
Vad har du i fickan?
-Eftersom jag typ alltid har mina svarta höga jeans som är så tajta att jag knappt kan sätta mig på en stol, så ryms inget annat i fickorna än min skåpnyckel och min mobil.

Bästa sommarminnet från sommaren 2011?
-Oj, den var svår. Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket från sommaren 2011. Jag var på semester, gick på stan, badade (typ 2 ggr under hela sommaren) och typ inget mer. Men jag måste ju skriva någonting, så det får nog bli när jag var i Liseberg. Det var så himla kuuuul!



Vad skulle du aldrig ta på dig?
-Den var också svår! De flesta plagg går ju faktiskt att göra hyfsat snygga om man mixar och matchar lite med andra snygga plagg eller accesoarer, men ett plagg är rastabyxorna. De är så GRYMT FULA och man ser allmänt tapig ut dem. No offence till de som använder dessa, men personligen tycker jag att det är fult.

favorit i garderoben?
-Favorit i garderoben måste vara min höga jeans från cheap monday. De är HUR SKÖNA SOM HELST, snygga och de enda byxor jag har som är hyfsade i längden (alla jeans är för korta). Jag använder dem hela tiden!

favorit i sminkväskan?
-Lätt: Min foundation. Max Factor Xperience foundation. Den är billig, den täcker jättebra och den är dryg. När man kladdar på den känns det som att lägga på ett tunt lager med hudcreme som bara försvinner. Plus att den är tillräckligt ljus för min bleka hy........

om du fick välja en outfit från din garderob att ha på dig hela hösten och vintern i år, vad skulle du då välja?
- Åh! Hemska tanke.... Skulle bryta ihop efter tredje dagen. Men jag skulle nog välja något neutralt och bekvämt. Typ mina svarta jeans, min stickade tröja från bikbok och mina svarta skor från scorett.



beskriv din stil med 3 ord
-Ful. Äcklig. Fantasilös. Okej, nu överdriver jag. Men kanske: elin kling-inspirerad... ehhh..... kommer inte på något mer.

Kommentarer
Postat av: sofia

snygg tröjan var!:D

2011-10-24 @ 16:09:41
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0