lite svar del 3

Vem är den bästa ponyn?
-Jag antar att det är my little pony du menar, och det kan jag inte svara på. Har inte sett my little pony.

Vad kommer du satsa på i höst? (i klädväg)
- I höst kommer jag att satsa på bekväma och lite funktionella plagg. Och eftersom de flesta bara har svart i sina garderober på vintern (jag med) så ska jag åtminstone försöka att köpa några färgglada plagg. Som denna tröja tex:

Bild från Elin Klings blogg.

fabvoritoutfit?
-Jag har ingen speciell megasuperfavorit, men jag tycker att det är väldigt snyggt att ha en skjorta under en stickad tröja. Och jeans. Och Jeffrey Campbell-inspirerade skor...

Gjorde du rätt gymnasieval?
-Ja och nej. Kan inte bestämma mig. Jag hatar att plugga. Jag pluggade typ sammanlagt 2 timmar under hela nian och nu måste jag plugga hela dagarna. Blä. Just nu säger jag nej, men när jag väl har tagit studenten är jag nog glad att jag valde teknik eftersom man får ganska bra möjligheter efter plugget.


visst är tredje roten ur bajz=din mamma?
-Absolut inte. Tredje roten ur bajz=knubbis=du. (Ni som inte går i min klass kommer inte att fatta hehe)

Har du någon udda rutin?
-Njae, vet inte riktigt. Jag har oänldigt med rutiner, men ingen som är udda tror jag.

om du bara fick äta en sak resten av ditt liv vad skulle du då äta?
-Min första tanke är stuvade makaroner och korv, men det skulle jag nog tröttna på ganska snabbt, så det får bli något lite fräschare (inte): Koldolmar med potatis och brysselkol!

vad är din plan för att lyckas utplåna alla särskrivare (dvs sånna som mig)?
-Jadu, min vän, det är frågan. Det vet jag inte, men jag ska skriva ett inlägg där jag dissar särskrivningar för typ 45129:e gången.

vilka/vem är ditt favoritband/artist?
-Jag har ingen speciell favorit. Jag lyssnar oftast på enskilda låtar från olika artister, men Parashute funkar ju alltid om man vill lyssna på lite deppmusik!
The mess i made - Parashute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0