lite svar del 4

om du fick leva om ett år på ursviksskolan vilket skulle de vara då? (6an, sjuan, åttan eller nian)
-Typ sexan. För att jag var så konstig och pinsam och äcklig. Om man ändå kunda göra vissa saker ogjorda.....

beskriv hur mycket du älskar sär skrivningar
-Som sagt så kommer det ett inlägg om mitt hat. Stay tuned.

det pinsammaste du gjort?
-Jag har gjort mycket i mitt liv som är pinsamt. Hela JAG är pinsam. Men det mest pinsamma måste nog vara i sexan, tror jag, när jag (asså, ni förstår inte hur röd jag blir i ansiktet just nu i skrivande stund) ringde till en person och frågade om han "gillade" mig. ÅÅÅÅÅH. Jag skäms.

hur mycket läxor har du just nu (inkl prov)?
-Jag har inte så bra koll (var borta några dagar från skolan under veckan), men jag tror att det ser ut såhär, och detta är ovanligt lite:

Läxor: 1 svenskaredovisning, 1 svenskarenskrivning och matteläxa.
Prov: fysikprov och engelskaprov nästa vecka.

Vilken är enligt dig snyggaste kändisen?
-H&M:s modell, Jon Kortajarena, eller Jake Gyllenhaal. De ligger på delad förstaplats... dregel....
Jon Kortajarena

Finns det någon som du verkligen avskyr, isånnafall vem?
-Jag avskyr inte människor... You shall not hate, you shall love! Men det finns några one of a kinds som jag helst slipper vara i närheten av.

Pinsammaste låten som du gillar?
-Jag tycker inte att det är pinsamt att gilla låtar. Musik är musik. Jag skäms inte!

Något episkt du sagt eller gjort?
-Höhö. Jag skulle gå till matsalen förra vintern och jag hade uggs och everstjackan (jag var inte sexig). Uggsen är hala nå så jävulskt och jag hade alltid händerna i bröstfickorna. Smidig som jag är så halkar jag och faller framlänges utan kunna ta emot mig med händerna eftersom de som vanligt befann sig i fickorna. Resultatet blev ett face plant. Min vän och särskrivare Linda höll på att pissa på sig av skratt. Tack.

Bästa minnet från Ursviksskolan?
-Får jag säga bästa minnet med klassen, ist? Isåfall är det den sista klassresan. Den var jättekul!


Det godaste man kan dricka?
-Mjölk eller fanta exotic. Fast inte båda samtidigt.

Det godaste man kan äta?
-Koldolmar, mannagrynsgröt eller stuvade makaroner.

Häst eller åsna?
-Hehehe... vilken fråga. Häst, tror jag.

din drömdag?
-Få fara till New York fashion week. Om man kunde ta hela veckan under en dag... Ni fattar.

Vilken karaktär är du mest lik (till sättet)i: (motivera)
1.Svampbob? - Eh, Bläckvard, skulle jag tro. Jag är alltid så himla skeptisk. Jag har till och med fått rynkor i pannan.
2.Family guy? - Meg. Hatad av alla och lite mobbad..... (skämt)
3.Sex and the city? - Carrie skulle jag tro. En liten blandning av allt.
4.Hollywoodfruar? - Jag skulle vilja säga Maria Montazami, men jag har ingen som helst aning.
5.Two and a half men? - Jake. Kass bajs- och kisshumor in my heart.
6.Scrubs - JD. Är man tankspridd så är man tankspridd...
7.How I met your mother? - Jag tittar inte på det så mycket, så jag vet inte. Robin kanske?

och JA, den bästa flyktvägen du någonsin kom på?
-Det måste vara när jag åkte sittlift i Kåbdalis.. Jag kommer inte ihåg exakt hur den var, men typ såhär:

Om sittliften hade stannat och man hade måsta ta sig ner snabbt, hade jag sparkat av mig skidorna och ninjat mig till närmaste träd. Sedan hade jag klättrat ner, satt på mig skidorna och gjort ma thang. SÅ simpelt. Den plockar jag fram varje gång jag åker sittlift.

Kommentarer
Postat av: LINDA

skrattar fortfarande åt den failen, kommer aldrig att glömma<3 HAHAHAHA

2011-10-16 @ 18:47:19
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/
Postat av: agnes

haha ja den failen var verkligen episk. och när du skrev sittlift tänkte jag direkt på din fail i sittliften. den var dubbelt så episk.

2011-10-16 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0