plus å minus

Igår hade jag ganska mycket att göra så det blev inte att jag bloggade, men ni klarar er utan mig en dag! I brist på saker att skriva om, så ska jag dela med mig av dagens plus och minus. Get ready for total domination.

PLUS

+ Det är fredag???
+ Jag fick C (motsvarar VG för er som inte har börjat med det nya systemet) på en F-ING FYSIKPROV? Jag är helt mållös. Jag har varit så himla vilsen att jag knabbt trodde att jag skulle få ett enda poäng mer än E (G). Men det fick jag, så en applåd för mig!
+ Vi jobbar med procenträkning på matten. Easy peasy.
+ Ska ha tjejkväll med några dudes ikväll. (tror jag...)
+ Det bjöds på shepherds pie på skolan. GOTT!
+ Jag fick min elevdator.
+ Pappa hackade datorn så jag kan gå in på internet hemma även om man inte ska kunna det.
+ Åter igen: Det är fredag.
MINUS

- Har ont i magen som vanligt.
- Den nya elevdatorn är jättetrög. Allt går i sloooowmoootioon.
- Har ett extremt sug efter att köpa en wonderbra strapess bra. Men den kostar skjortan (eller bh:n höhöhöhö) och jag har inte fått pengar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0