beställning: vinterjacka

Jag beställde en vinterjacka i söndags för att jag är så grymt trött på min everestjacka. I år (och flrhoppningsvis ett par år till, så jag slipper köpa en ny igen) kommer jag att köra på lite burberry style... typ. Kakigrönt och lite klassiskt. Jag bryr mig inte ens om att lägga upp en bild då den är ful på hemsidan men fin när man har den på sig. Jag testade den i butik, men beställde eftersom det var 25% på stadiums hemsida! Vilket kap!
Här har ni en liten idé på en liten trevlig kvällsoutfit som inte alls skulle skada att ha..... Jag kommer på nu att jag inte riktigt tänkte igenom saken helt när jag lade till ett par solglasögon. Heheh.
skulle inte skada






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0