julklapparna

Här kommer julklapparna jag fick igår :)

Babyliss iCurl
Need for Speed (wii)
Ice age 3
Rosa velourdress (heter det så?)
Morgonrock från gina tricot
Duntoffor
Ego woman
Fransk manikyr set
DKNY fresh blossom
Cristina Augilera by night
Presentkort på MAKE UP STORE (sminkning och att jag får välja produkter för 500kr) ♥♥♥
250 kr på H&M
Busskort laddat med 25 resor
Stickade vantar
Stickade sockar
Marsipan praliner
3 par trosor
Pälsmössa från H&M
Läppbalsam
Anteckningsblock
Örhängen (ringar som är kopparfärgade, jättesnygga!)
Duschkräm
3 Ansiktsmasker (mud, chocolate mud och jorgubb)
2 Hårinpackningar
Sminkborttagning, ansiktsvatten och ansiktskräm från nivea
5 par sockar (I DESPERAT BEHOV)
Stor polkagrisstång (eller vad det nu heter...)
Mörklila t-shirt från Monki

Det var allt tror jag, och jag är jättenöjd med allt! :D

Jag orkar inte lägga upp bilder idag, du får leva med det...

MIMMI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0