NO JEVLAR

Ikväll ska jag till stan och äta middag med amanda, peter och maria (och mina päron och linn förstås) på nån resturang, jag vet inte vilken. Jag har då iaf inte ätit pizza sen i oktober, så nu ska jag äta tills jag spricker!
Sen är det ju första advent imorgon så allt julpynt måste upp. Mitt rum är färdigdekorerat och klart. En julstjärna är det som gäller för mej. Nu undrar ni säkert hur jag kan stava så fel i rubriken och här kommer förklaringen: Jag svär på gotländska :)

-Och agnes nu lyssnar du på mej! Jag ska inte, och jag upprepar INTE, ta bort bilden på dej från i tärna :) du är ju en så söt liten brallis så jag kan inte riskera uppror från mina andra läsare, PUSS

MIMMI♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0