Tisdag

Dagens klokis: Idag är det tisdag, och imorron är det onsdag.

Jahapp, nu har jag gjort dom 2 första julklapparna för det här året. Dom är till mormor och farmor och båda paketen innehåller samma sak: Skrubbhandskar för morötter!!!! Jag vet vad ni tänker, "what? haha meningslösa julklappar", men nu är det så att både mormor och farmor tycker att det är jättegott med morötter och sånt. Jag betsällde dom från bluebox i söndags och dom kom idag :) Och det stog på lappen att ca 50% av alla vitaminer finns i skalet, så då är det ju absolut inte meningslöst?




HÄR KOMMER RIMMEN SOM JAG SKA SKRIVA PÅ PAKETEN:

till farmor:
Med dessa på dina händer
Får du i dej nyttigheter i mängder

till mormor:
Vill du behålla alla vitaminer är det inte bra att skala,
då är dessa helt fenomenala!

FYNDIGT ELLER? -jodu



Nu ska jag träna på franskaläxan, sen ska jag gör matte och sen ska jag titta på ugly betty och sen desperate housewifes ♥

godbye everybody ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0