HIIHHIHIHI

Nu ska jag snart dra mig till stan. Eftersom det var det enda jag hade att berätta, så kan jag skriva om en rolig händelse...

Rebecka ska konfa sig, så hon är på gudstjänst. Hon har på högsta volymen på sms- och ringsignalen och hennes smssignal är: Jävlar, ett sms-fan. (hehehe ni kanske fattar vart jag kommer att komma?) Jag smsar, men får inget svar. SÅ jag smsbombar henne, eftersom jag inte visste att hon var i kyrkan... Så mitt i gudstjänsten låter hennes mobil: Jävlar, ett sms-fan Jävlar, ett sms-fan Jävlar, ett sms-fan Jävlar, ett sms-fan Jävlar, ett sms-fan Jävlar, ett sms-fan! HEHEHEH! Det västa som kan hända i kyrkan, typ....

Jahapp, nu var det slut ideer i min lilla ärta till hjärna. Så jag bloggar när jag kommer hem från stan!



Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah GILLAS!(Y)

2010-08-21 @ 18:38:01
URL: http://linneaaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0