Söndag

Jag hatar söndagar. Idag kommer jag nog sitta vid datorn hela dagen och kolla på kläder som jag inte har råd med. Jag har tänkt spara pengar ett tag, eftersom jag köpte en jacka typ en dag efter jag fått mina pengar, så kommer jag måste snåla hela månaden. Ååååhhh. Och för att stö salt i såret har jag börjat få en rejäl köttfinne på hakan. En sån som blir grön och infekterad... Mohahaha, lycka till att få ut den informationen ur era huvuden! Här är en outfit från nelly.com som jag gärna skulle beställa (om jag hade haft pengar).

en outfit

Kommentarer
Postat av: CISSI

ÄLSKAR DINA KÖTTFINNAR SOM PLOPPAR UPP DÅ OCH DÅ .... De glädjer mig :)

2010-08-29 @ 12:52:50
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0