get ready for total domination

inte alls, jag skojade bara. Jag skule redovisa om plastikoperationer på SOn idag, och det gick åt helvete så det bara stank om det. Jag brukar inte vara nervös men av en anledning kändes det som att jag skulle pissa på mej när AK sa mitt namn. Det första jag sa var: Ja-ja-jag ska redovisa om plastikoperi... hm, plastikkirurgi. Det blev ett totalt failerpå dirren. Sen började skaka som en hund så jag kunde inte se vad som stog på papperet. Sen stammade jag mej igenom 2 blad och sa fel hela tiden. Snacka om att göra bort sej totalt.

Men nu: bättre saker!!!! På söndag kanske jag ska afar till storklinta med Agnes, Pia, Linda, Emmy och ebecka. Kommer att bli great (Y)

MIMMI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0