Frida gästbloggar!




Cissi har fotat bilderna.

Nu är det Frida som skriver. Ni vet Fridalicous, hon som alla vill ha en bit av. Jag fick mimmis lösen så nu ska jag röra om i grytan med mina stavfel och grammatiska fel. Det kan behövas på den här bloggen.
Nu har äntligen Mimmi börja blogga igen, och snart ska hon nog också börja läsa andras bloggar! Min kan man ju inte låta bli att kolla in. Trots att den är lite småtråkig och rotten nu men det ska bli förbättringar.

Ikväll ska vi fara på bio och se Alice i underlandet, sen ska vi dra hem till mig och ha det mysigt, brudarna ska nog också sova över hos mig (brudarna = Mimmi, Linn och Cissi).

Nu ska jag berätta lite saker om Mimmi Marica Johansson som jag känt i snart 15 år. Hon är en av mina bästa vänner, och hur gullig och galen som helst när man lärt känna henne. Hon tackar sällan nej till att hitta på nått och har sina små ideer och funderingar så ibland undrar man om hon är riktigt frisk? Vilket hon inte är, men man blir inte frisk om man umgås med Liciousgänget. Mimmi har komplex för det ena och den andra. Vilket är ganska onödigt för hon är ju skitsnygg, eller hur?! Synd bara att hon är lite blyg inför killar och människor hon inte känner. Lär man känna Mimmi kan man inte låta bli att älska henne! Så fortsätt läsa hennes blogg, och min också! PUSSSSS!!!!


Kommentarer
Postat av: agnes

bra skrivet där på slutet frida;D

2010-03-14 @ 11:12:44
URL: http://agneslofroth.blogg.se/
Postat av: frida

haha tack! :D

2010-03-14 @ 16:27:14
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0