i wanna make you feel that im the only girl in the world

Både idag och igår har jag varit jättedeppig och livet känns som skit. Jag känner för att brista ut i tårar. Dessutom hade jag fått boken, men den hade tydligen hamnat i Umeå, istället för min postlåda. Det kostar alltså 50 kr att skicka den vidare till skellefteå. KUL. Jag som ville spara pengar till den eventuella stockholmresan under novemberlovet.



Jag hittade en mystisk bild på mig vem? Emmy eller Linnea skulle jag tro.... Eller kan det vara michelle? Jo, michelle är det nog.

Ikväll ska jag nog grilla med emelie och linnea. Det blir awesome! Men först måste jag ta itu med min klädeshög, som är lika hög som själva kebnekajse, som ligger på datorstolen i mitt rum.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0