grädden ska va hårdare än smör. Den ska va OST!

Snart ska jag titta på idol. Som resten av sveriges befolkning. Sen ska jag välja ut kläder till imorgon. Dessutom ska det komma nya kläder på hansens, så jag kanske får första tjing på något snyggt plagg? Det kan man fråga sig.



Jag tänkte bara passa på att lägga ut den bästa låten jag vet just nu. Jag känner för att gråta en skvätt varje gång jag lyssnar på den bara för att den är så braaAA! Dessutom kan jag inte stänga va den. Jag lyssnar på den om och om igen. SÅ bra är den! Den är visserligen gammal, och de flesta kanske redan har hört den. Men det skiter jag i. moahahah... Ni får ursäkta, men jag känner mig helt plötsligt totalt supermaxad, och jag skriver i 100 knyck just nu.


Parachute - The mess i made

Kommentarer
Postat av: agnes

sv. haha jaha men det suger ju ändå, att dom tog bort de gamla skådespelarna..

2010-09-21 @ 19:26:53
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0